Biggieinlägg!

Hejhej!

Jag har inte orkat/hunnit att blogga nu på 2 dagar och 23 timmar, så nu blir det ett biggieinlägg!

Fredag: Jag och Ebba shoppade i Täby centrum (bilder på grejerna i nästa inlägg). Najs när det var rea överallt, haha! När vi kom hem gick vi och badade direkt, och hade bara flummigt hela kvällen och spelade Little Big Planet. Vi spelade kort och sånt klockan 12 typ, skitkul! Vi gjorde kladdkaka också...!

Lördag: Vi åkte till Ängsholmsbadet och badade. Det fanns hopptorn och bryggor och grejjs, så där var vi hela eftermiddagen. Vi spelade mer PS3 när vi kom hem, ett skatespel som det var meningen att man skulle bryta hela kroppen. "Goal: Break a bone"...? Jag sov över igen också!

Söndag: Jag åkte hem vid 11-tiden typ, var hemma lite på förmiddagen bara. Vi gick till Tanto och badade lite. Det var skitkallt i vattnet, men jag doppade mej iaf. Jag gick och mötte Aleks och Jesper efter det, vi var lite i medis typ. Jesper följde med hem, Aleks skulle hem och göra nåt. Mamma hyrde SATC som vi kollade på också innan jag somnade vid ett.

Well, det var min helg det! Vad har ni gjort?


Barbapapa!


Beppo!


Världens mysigaste öh... grej från BikBok! Ska kanske köpa den haha!


Kladdishkakish!


Yeeah, morgonbeppo! ^^


Till höger: morgontrött Frida. Vänster: Stökigt.


Saft...?

Jag hade inte med mej kameran överallt, kanske märks. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0