Back on track!

Hej sötnosar!

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen! De sex sista dagarna av mitt underbara sommarlov är kvar, och fan vad jag ska njuta va dem! Min kamera har tyvärr pajjat en gång för alla nu, vi ska lämna in den på lagning och snart kanske jag ska få en systemkamera! Vadå happyface?
Men hursomhelst, så hade jag jättekul i Danmark. Vädret var fint och sånt, vi badade mycket och sånt. Köpte ingenting där, den närmsta shoppingen jag kom var en påse jordnötter... Men jag ska köpa nya Acne-jeans snart, smink ska också köpas!
När vi har packat upp och allt, kommer bilderna om jag får igång kameran.

Imorgon ska jag träffa Viktor, på lördag är det MAAAAATCH! Söndag oplanerad, på måndag ska jag nog shoppa lite med Nathalia. Den nya designen kommer "så småningom" och bloggen får ett stort fett lyft! Så nu har ni nåt att se fram emot.

Webbcambild (som jag trodde att det var slut på nu. Suck.)


Inte världens finaste bild, men en skönhet är alltid vacker va?


Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: 98a :D

2010-08-12 @ 21:58:56
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0