23e augusti 2010

Heej sötnosar!

Jag och Emilia fick lite besök att Judith och Olivia lite senare, haha. Men vi var hemma hos mej, och gjorde ingenting speciellt egentligen. Men kul var det iaf! :)
Judith åt hos mej också, det var ju najs. När vi skulle ut igen "klädde jag ut mej" till fjortis. Emilia tyckte att man såg äldre ut när man är fjortis, kanske utseendemässigt men mentalt... nej.


Åh fyfan. Kommer aldrig gå runt så på riktigt, så jävla fult och äckligt att se ut som en orange apa med klibbiga ögonfransar... Euw!

Nu ska jag ska en lång, sköööön dusch och sen blir det sängen för min del. Ett godnattinlägg kommer också. Puss.

Kommentarer
Postat av: agnes

sv. hehe okej ;)

jag är lite trög men vilket år är du född ? :p

2010-08-24 @ 07:55:18
URL: http://agnesjacobsson.blogg.se/
Postat av: Nora :) ingen du känner

Hur många år e du egentligen? det blir bara pinnigt för dej om du säger att de där är "fjortis" utseende mässigt.. Asso promise, gör aldrig om de, du vet inte ens vad fjortis e. Hahah, men asso annars e din blogg braaa.. :) <33

2010-08-24 @ 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0