Tommy tycker om mig...! Rolig låt, va? Hm...

Moshi Moshi!

Idag vaknade jag vid halv tio, kanske på grund av att jag var uppe till halv ett igår.
Jag var med Lisa till nio ungefär, efter en massa cyklande och messande med en kill sen gick jag till lysmaskarna med Aleksandra och Malin, sen gick vi hem och spelade spel. Många spel...
Och angående rubriken, på ett spel skulle man sjunga en låt och då fick jag "Tommy tycker om mig" av Carola och min låtsaspappa heter Tommy så mamma fick det kortet. Lite roligt...

Idag ska jag nog inte göra mycket, skämma bort mig själv med lite hemmaspa, jag tror att Lisa kommer också. ^^


En blomma hos Lisa, haha...

PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0