Tollare om två veckor - IMORGON?

Som ni ser på rubriken. Jag trodde att vi skulle till tollare (ett teaterläger) om ungefär två veckor, men igår fick jag veta att vi ska åka idag! Ojojoj! Men vad ska jag göra? Jo, packa och åka iväg! Ebba är så snäll som hjälper mig. Om någon timme ska vi åka iväg till Slussen, träffa Hanna och Jenniefer (teaterledare) och åka till Tollare. Najs!
Ebba ville ha en egen ruta och skriva lite också.

EBBAS HÖRNA!
Hej alla människor, brödrostar och minttabletter.......TWWILIGHT ÄGER SÖNDER!!!!
Ni vet väl att snel hest eter hafre ??...eller visste ni?? Jag visste det.......och Frida med :P
Har ni smakat nya Magnum gold ??? Det har jag...den är goooood.......Här kommer ett blondin skämt.....Vad heter en blondin med hjärna???? Jo, en golden retriver......haha Frida berätta ett till, hur får man en blondin att bryta näsan..??? Man lägger en det manliga könet under ett glasbord!!!!!!!!!!!!!hahahahahaahah..eller så kul var det inte eller jo... eller va fan....................................:P

Slut på Ebbas hörna! Sådär ja... Nu ska vi iväg från blogg.se
Kommer inte ha tillgång till Internet under hela helgen, sorry! Jaja...

PuSs!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0