Today & Bildbomben

Shue! Idag har jag varit med Judith, Emilia, Jakob, Vidar och Tim, och vi gick runt lite och hade skoj. ^^ Var i skånegläntan och så...
Sen gick jag hem och åt, god köttfärssås och makaroner, hihi. Nu är det Halv åtta hos mig på TV:n, och pappa står och diskar, Saga spelar spel och ja, ni kan nog gissa vad jag gör!

Men som lovat, nu kommer den så kallade "bildbomben" som jag sa förut. Njut!


ERIC SAADE!


På Lisas gård någon gång...


"Och alltid när ni spelar är vi där med vårt stöd, för dig vill jag leva och för dig vill jag dö!"


Från Nalledagen i skolan, haha.


Tollare!


Mmm... Hallonbåt med chokladsås...!


Man kan ju inte alltid vara perfekt. Men träslöjden har fått ROSA hörlurar!


Mitt troll på slöjden. Trulsa!


Årets första mjukglass!


Apelsin!


Min ena sko är sönder! Buhu...!


Judith i Vidars keps!


Cooling på taket, haha.

Ja, det var det...!
PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0