Min önskelista

God... natt?

Hejhej, du som säkert sover just nu. Jag kände för att vara uppe lite längre än vanligt idag, så...
Jag har fixat lite på en bloggdesign åt några människor nu ikväll, och nu tänkte jag att jag kanske borde vara inne på min egen blogg lite också?

Ni ska få se min önskelista för kläder nu!

~ Chinos - så grymt snygga! Dock kanske lite svår "figur" på dem, menmen...
~ En tröja med "puffärmar" från MQ - jag bara måste ha den!
~ Smalt skärp som man kan ha i midjan - snyggt när det "hänger ner lite", alltså skärpet.
~ De snygga glasögonen från T-Shirt Store! Roliga och snygga på samma gång!
Och vårens absoluta måste...
~ Ballerinaskor! Vad vore väl våran utan alla ballerinaskor? Och de finns ju i så många olika färger och varianter!

Japp, så ser den ut ja! ^^
Nu ska jag försöka få lite sömn. Godnatt allihopa!

Och herregud! Jag glömde ju berätta vad jag gjorde idag!
Jo, jag åkte in till Sickla Köpkvarter och messade med Anton på vägen dit, eftersom han bor där. Och då visade det sig att vi skulle till samma ställe! Blev lite förvånad faktiskt! Men det slutade med att jag, han och hans bästa kompis Ella gick på bio och såg Draktränaren. En film som måste ses enligt mig! Den var väldigt bra, och man kände igen sig lite i handlingen, att man var rädda för att visa sitt rätta jag och var tvungen att göra som alla andra och kämpa för att behålla en hemlighet.

Men nu ska jag i alla fall gå och lägga mig!

PuSs!

Kommentarer
Postat av: emilia

Måste också köpa ballerinaskor! :D<3

2010-04-09 @ 11:32:00
Postat av: Fruuds!

Alla måste ju ha sånna!

Nejmen... de är ju så söta. (a)

2010-04-09 @ 11:55:31
URL: http://littlefriida.blogg.se/
Postat av: mirr@an

oj,ojj,oj!! va gjorde du och anton dah xD synad att hans kmps va där :( :P <3<3<3 göööd läck :*

2010-04-10 @ 19:48:18
URL: http://theoneandonlymiranda.blogg.se/
Postat av: Fruuds!

Haha vi gick på bio typ. ^^ Vi såg draktränaren, naaajs! :D

2010-04-10 @ 20:00:04
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0