Krassens förvandling

Gomorron!
Krassen har redan växt lite. På förpackningen stod det att man kunde odla krasse på papper, så vi tog några bomullsrondeller och vissa har redan fått en liten öppning där en liten, liten ljusgrön plupp sticker ut. Happy! ^^


Ni kanske inte ser så bra, men iallafall. ^^


Frukost: Jordgubbar, socker och grädde! Haha, vad onyttigt det lät.


Efterrätten igår, riktigt gott!

Och nu till bilderna från planteringen!


Ja...


Jag och Saga planterar för fullt!

Från vänster: Malva, Luktärt, Krasse, Gräslök, Basilika, Sallat, Solrosor. Vi hade gurkor också men de kom inte med. ^^

Nu ska jag klä på mig och gå över till mamma. Julia jobbar och pappa är i Italien och cyklar, så vi får vara hos henne en dag extra!
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Din blogg är så bra och proffsig! Det tycker Peter också. Nu har vi något att sysselsätta oss mig med när vi sitter hemma i soffan! :)

2010-04-25 @ 11:39:48
Postat av: Fruuds!

Hihi, tack så mke. ^^ :D

2010-04-27 @ 20:12:17
Postat av: GAYBOY (Malva)

Ballt du odlar mig :D

2010-04-28 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0