Judith!

Hejhej!

Idag har jag som sagt varit med Judith, vi hade det najs som vanligt. ^^
Vi åt lunch på donken, jag tog lilla menyn och hon tog någon sallad. Gott gott! Sen gick vi till 7-Eleven vid Göta Lejon (ungefär) och köpte varm choklad. Mm... det var verkligen länge sen!
Vi gick till Söderhallarna och köpte Jelly Bellys, mitt favoritgodis!
Efter det hälsade vi på Anna på den andra 7-Eleven vid Medis och pratade lite. Judith skulle hem vid fyra och packa till landet, jag hjälpte henne lite eftersom jag är så grym på att packa ner saker, haha!

Nu är jag hemma och sitter i soffan och myser, snart ska jag äta middag.


Just nu. Inte så bra bildkvalité, men det går nog i alla fall...


Mm... Jelly Bellys!


Judith med hennes påse! Sötnos!


Haha. ^^


Pommes Frites, den godaste saken påMc'Donalds.

PuSs!

Kommentarer
Postat av: Ida

håller helt klart med pommes bäst på donken!<33

2010-04-09 @ 22:34:37
URL: http://imida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0