Hemma! Jag lever!

Ja, nu är jag hemma! Eller nej, jag är hemma! Jag vill vara kvar på Tollare! Men nu ska vi ju snart komma på en ny teater, kul kul!
Just nu har jag på mig jeans och T-shirt men jag ska byta till myskläder. ^^ Mycket skönare. Sen ska jag sätta mig i soffan och mysa framför TV:n eftersom jag inte har haft någon sovmorgon på hela helgen! Men det var riktigt kul och jag fick några nya kompisar som bor i "Oppsala" och "Skellefte"!
Och jag kan garantera att vi var flummigast på lägret, vi fyra"


Ser lite tjock ut på bilden.


Mysmys!

Vad tycker ni ser mysigast ut?

Bilder från lägret kommer senare.

PuSs!


Kommentarer
Postat av: mirr@an

bild nr 2 ser mussigadt ut! :D den tröjan e mysig har hafft den 1000 gånger xD :P <3<3<3

2010-04-18 @ 15:56:29
URL: http://theoneandonlymiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0