Hann inte skriva!

Hejlihejli!

Är med Lisa just nu, vi har joggat... Vi möttes tidigare, så jag hann inte skriva innan jag gick.  Men nu är jag ju hemma, och en riktig fotobomb kommer nu...! Känns som att det var länge sen jag hade en sån.
Njut!


Om någon minut kommer de vara betydligt roligare!


Ser det inte lite ensamt ut?


Sådär ja! Timli och Timla!


Den gjorde jag. Det längst ner är faktiskt äkta äggskal...


Ritade lite i Sagas målarbok också...!


Färgpennor!


Min och Lisas "springmat" - äpple och powerade!


Vi tog en liten paus vid vattnet.


Fötter...?


Lisa! <3


Inte så bra bild, ville bara visa blommorna!

Nu sticker jag hem till Lisa, hörs sen!

PuSs!


Kommentarer
Postat av: judith...

MEN FRIDA!!

2010-04-05 @ 11:39:12
Postat av: Fruuds!

vadå? :O

2010-04-05 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0