Glömde påsen hemma hos Lisa!

Hejhej!

Hemma igen... Hade kul hos Lisa, vi stod på en grej och dansade lite, sen gick vi in och spela ett amerikanskt spel som jag inte kan namnet på. ^^
Glömde min påse där, men det var bara en bulle och en lite privat sak där, haha!

Just nu lyssnar jag på So Happy I Could Die med Lady Gaga. Jag har förälskat mig i hennes kläder och röst. Underbar!
Chattar med Valentino också...!

Nu ska jag inte vara så tråkig och bara berätta vad jag gör. Det känns som det är det enda gör här... men jag kan säga några roliga saker om kändisar som jag tycker är lite "speciella" om man säger så...

Robert Pattinson har slutat tvätta håret för flera år sen, närmare bestämt tre och ett halvt år sen.
Kanye West största besvikelse i livet är att han aldrig kommer få se sig själv på scen.

Just nu var de de enda, men imorgon kan du leta efter mer!
Nu ska jag sova...!

PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0