Glass och vaniljsås!

JUST NU äter jag jordgubbsglass med vaniljsås, gott. Körslaget är på i bakgrunden, och det känns verkligen att det är lördag!

Imorgon ska jag göra något med Miranda. Kul kul! Ska få lite pengar av pappa så att vi kan göra något, kanske bara fika eller shoppa lite.

Och jag har fått reda på att jag ska få Guldkortet i sommar! Awesome! Nu kommer jag nog hänga där hela sommaren, för det är ju trots allt Stockholms (om inte hela Sveriges) roligaste plats att vara på på sommaren... ^^


Förut idag, ska vi kalla det för Facelook?


Lite av min lunch. ^^


Glass med vaniljsås! Inte världens bästa bild då, men jag tror att ni klarar er!

PuSs!


Kommentarer
Postat av: Jenna ♥

Ska typ oxå få Guldkortet :D

2010-04-27 @ 10:15:52
URL: http://jennaja.blogg.se/
Postat av: Frida

ok.

2010-04-27 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0