Black and white, och lite annat

Nu är jag hemma igen, och jag har tagit en hel del bilder, och alla i svartvitt. Jag tycker det blir mycket finare. ^^ Och jag ska ju få en kamera snart, men jag tror att jag ska ha en rejäl kamera, en systemkamera eller så, inte några små.
Alla, eller ja - de flesta iaf, köper en kamera för att mobilen inte har så många megapixlar och de vill ha något att ta kort med på Mc'Donalds och Grönan... Men jag vill ha en riktig kamera, så att man kan ta riktiga bilder. Jag vill ju bli fotograf, och många säger att jag är väldigt bra på att ta kort.

Men nu kommer tio bilder från dagen, enjoy!


Julias pappa sa att det hette "stilleben" när man hade fixat iordning hur allt skulle stå och så...

 

 
Kaxi!


Kisen!


Ett får, haha. ^^


Sen gick vi till Lucas, Julias döda brors grav.


Saga matade Kisen.


Några skredar hemma hos Julias föräldrar, haha.


Ballerinakakor!


Ingemar och Kaxi.

Nu kommer Julias syster snart, vi ska bjuda på middag. Broccolisoppa, och sen glass med jordgubbar, bananer och melon...!

Och juste! Planteringen! Damn! Glömde! Men de kommer troligtvis senare ikväll isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0